7 Συμβουλές προστασίας από τη ζέστη

//7 Συμβουλές προστασίας από τη ζέστη

7 Συμβουλές προστασίας από τη ζέστη

Με την θερμοκρασία να ανεβαίνει συνεχώς πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με τη ζέστη ώστε να αποφύγουμε δυσάρεστες καταστάσεις. Η υπερβολική ζέστη μπορεί να μας προκαλέσει ηλίαση, σπασμούς και εξάντλησει αλλά ακόμα περισσότερο η υπερβολική έκθεση στον ήλιο μπορεί να προκαλέσει από εγκαύματα 1ου βαθμού .

  • Προσέχουμε ιδιαίτερα τον ήλιο : Ιδιαίτερα τις πρωινές ώρες θα πρέπει να αποφεύγουμε την πολύωρη έκθεση στον ήλιο. Πάντα προμηθευόμαστε και χρησιμοποιούμε αντηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας και τις μεσημεριανές ώρες προτιμούμε την σκιά ενός δροσερού πεύκου ή μιας άνετης ομπρέλας.
  • Δεν μένουμε μέσα σε παρκαρισμένο όχημα : Όταν ο ήλιος πυρακτώνει τις λαμαρίνες ενός αυτοκινήτου τότε στο εσωτερικό του δημιουργούνται κυριολεκτικά συνθήκες φούρνου μικροκυμάτων. Αποφεύγουμε να μείνουμε μέσα τόσο εμείς όσο και η οικογένειά μας.
  • Φροντίζουμε τη διατροφή μας : Αποφεύγουμε τα λιπαρά και τα βαριά σνακ και προτιμούμε τα λαχανικά και τα φρούτα αλλά και ελαφριά και συχνά γεύματα. Δεν αποφεύγουμε το αλάτι καθώς αναπληρώνει το νάτριο που χάνουμε εξαιτίας του ιδρώτα ενώ μας δημιουργεί και αίσθημα δίψας που μας ωθεί στην κατανάλωση άφθονου νερού.
  • Παραμένουμε σε χώρους που κλιματίζονται : Η παραμονή μας σε χώρο με κλιματισμό, βοηθάει το σώμα μας να διατηρεί μέρος της δροσιάς του σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Εάν δεν έχουμε κλιματιστικό στο σπίτι μας, μπορούμε να επισκευθούμε μια καφετέρια και να απολαύσουμε ένα παγωμένο καφέ όσο δροσιζόμαστε.  Κάνουμε συχνά δροσερά ντους για να διατηρήσουμε χαμηλά τη θερμοκρασία του σώματός μας.
  • Εφοδιαζόμαστε με αντηλιακό, γυαλιά ηλίου και καπέλα : Φροντίζουμε για την προστασία ολόκληρου του σώματός μας. Εφαρμόζουμε αντηλιακή κρέμα με υψηλό δείκτη προστασίας σε όλες τις εκτεθειμένες ως προς τον ήλιο περιοχές του σώματός μας και φοράμε καπέλο και γυαλιά ηλίου για να προστατεύσουμε το κεφάλι μας.
  • Πίνουμε άφθονο νερό : Έχουμε πάντα μαζί μας ένα μπουκαλάκι/παγούρι με νερό και φροντίζουμε να πίνουμε τακτικά. Δεν περιμένουμε να διψάσουμε για να πιούμε νερό. Ειδικότερα αποφεύγουμε τους πολλούς καφέδες (και γενικότερα τα διουρητικά) γιατί απομακρύνουν συντομότερα τα υγρά από τον οργανισμό μας.
  • Προσέχουμε τους δικούς μας ανθρώπους : Εάν έχουμε ηλικιωμένους συγγενείς που συγκαταλέγονται στο ευπαθέστερο τμήμα του πληθυσμού, καλό είναι να τους επισκευόμαστε τακτικά και να σιγουρευτούμε πως παραμένουν δροσεροί, τρώνε ελαφριά και πίνουν πολύ νερό.

 

2017-07-03T10:17:42+00:00 Ιούλιος 3rd, 2017|Blog|