Συχνές ερωτήσεις 2017-05-05T14:32:46+00:00

Συχνές Ερωτήσεις

Γιατί να εγκαταστήσω ένα κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης; 2017-05-03T12:28:44+00:00

Η εγκατάσταση ενός κλειστού κυκλώματος ασφαλείας (κάμερες ασφαλείας, καταγραφικό) σε ένα χώρο μας δίνει την δυνατότητα να παρακολουθούμε το χώρο μας όποτε το επιθυμούμε και από οποιοδήποτε απομακρυσμένο σημείο. Μπορούμε να ανατρέξουμε στις εγγραφές που είναι αποθηκευμένες στο καταγραφικό μας, για να παρατηρήσουμε ύποπτες συμπεριφορές και να αποτρέψουμε μια πιθανή διάρρηξη. Επιπρόσθετα η ύπαρξη καμερών αποτελεί μέγιστο αποτρεπτικό παράγοντα διάρρηξης καθώς η καταγραφή των εικόνων αποθηκεύεται και μπορεί να οδηγήσει σε εύκολη και άμεση αναγνώριση του διαρρήκτη από τις Αρχές.

Πόσες ώρες εγγραφής μπορώ να έχω στο καταγραφικό μου; 2017-05-03T12:29:09+00:00

Κάθε καταγραφικό είναι εξοπλισμένο με έναν σκληρό δίσκο, στον οποίο αποθηκεύονται όλα τα δεδομένα που καταγράφουν οι κάμερες. Ανάλογα με την χρονική διάρκεια της καταγραφής (μέρες,βδομάδες,μήνες κλπ), τον αριθμό των καμερών και την ποιότητα της καταγραφής θα πρέπει να προμηθευτούμε δίσκο αντίστοιχης χωρητικότητας.

Επιτρέπονται οι κάμερες στα ξενοδοχεία; 2017-05-03T12:29:37+00:00

Η εγκατάσταση καμερών ασφαλείας σε μια ξενοδοχειακή μονάδα επιτρέπεται μόνο εφόσον τηρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις :

Ο υπεύθυνος επεξεργασίας οφείλει να ενημερώσει με οποιοδήποτε τρόπο (πχ. τοποθέτηση ειδικής σήμανσης) πως ο χώρος βιντεοσκοπείται.

Οι κάμερες μπορούν να τοποθετηθούν μονάχα στην κεντρική είσοδο και στους κοινόχρηστους χώρους.

Απαγορεύεται η εγκατάσταση καμερών για έλεγχο στις εισόδους των δωματίων.

Υπεύθυνος της επεξεργασίων των δεδομένων και του αρχείου καταγραφής είναι ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα Αρχής προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Μπορώ να τοποθετήσω κάμερες ασφαλείας σε κοινόχρηστους χώρους; 2017-05-03T12:30:35+00:00

Για να προχωρήσουμε στην νόμιμη εγκατάσταση ενός κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης σε κοινόχρηστο χώρο πρέπει να τηρούνται τα κάτωθι :

  • Ρητή και ειδική συγκατάθεση κάθε ενοίκου ή απόφαση από τη Γενική Συνέλευση της πολυκατοικίας. Σε αυτή πρέπει να αναφέρετε ξεκάθαρα η συναίνεση όλων των ενοίκων για την μελλοντική εγκατάσταση των καμερών ασφαλείας.
  • Ο προσανατολισμός των καμερών δεν πρέπει να περιλαμβάνει γειτονικές κατοικίες,δρόμους και πεζόδρομους.
  • Είναι ευθύνη του εκάστοτε διαχειριστή να ενημερώνει τους κάτοικους και τους επισκέπτες της πολυκατοικίας πως ο χώρος βιντεοσκοπείται.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα Αρχής προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Τι είναι και σε τι χρησιμεύει μια GRPS σύνδεση; 2017-05-03T12:34:31+00:00

Για να εξασφαλίσουμε την αδιάλειπτη μεταφορά σημάτων του συναγερμού μας προς το ΚΛΣ, ακόμη και εάν κοπεί το καλώδιο της τηλεφωνικής γραμμής, χρησιμοποιούμε μια ειδική συσκευή επικοινωνίας. Η συσκευή αυτή χρησιμοποιεί μια κάρτα sim και χρησιμοποιοώντας τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, διατηρεί συνεχή επικοινωνία με το ΚΛΣ χρησιμοποιώντας την ασύρματη διαδικτυακή τεχνολογία GRPS.

Τι γίνεται στην περίπτωση που ξεχάσω να ενεργοποιήσω το συναγερμό μου; 2017-04-28T13:24:14+00:00

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε  την απομακρυσμένη όπλιση και αφόπλιση του συναγερμού σας  από οποιοδήποτε σημείο θέλετε με χρήση εφαρμογής από το κινητό σας, αποστέλοντας SMS ή απλά τηλεφωνώντας στο χώρο σας. Εάν ο συναγερμός σας δεν έχει κάποια από αύτες τις δυνατότητες, μπορούμε να τον αναβαθμίσουμε με το χαμηλότερα δυνατό κόστος.

Που χρειάζεται το πληκτρολόγιο και πόσα χρειάζομαι; 2017-04-28T13:25:07+00:00

Μέσα από το πληκτρολόγιο μπορούμε να διαβάσουμε την κατάσταση των αισθητήρων του χώρου που προστατεύουμε. Επιπρόσθετα, με την χρήση προσωπικού κωδικού, μπορούμε να ενεργοποιήσουμε/απενεργοποιήσουμε τμήμα του συστήματός μας ή και όλο το σύστημα. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε περισσότερα από ένα πληκτρολόγια αν επιθυμούμε να έχουμε πρόσβαση από πολλά σημεία του χώρου (πχ τοποθέτηση πληκτρολογίου δίπλα σε πόρτες εισόδου, γκαράζ, σε διαδόμους μεταξύ υπνοδωματίων ή και σε διαφορετικούς ορόφους αν πρόκειται για μεζονέτα).

Εάν βρεθούμε υπό απειλή μπορεί ο συναγερμός να ειδοποιήσει το Κέντρο λήψης σημάτων χωρίς να το γνωρίζει ο διαρρήκτης; 2017-04-28T13:27:49+00:00

Όλοι οι σύγχρονοι συναγερμοί διαθέτουν την λεγόμενη λειτουργία σιωπηλής ενημέρωσης. Αυτή η λειτουργία, μπορεί να πραγματοποιηθεί με δύο τρόπους :

i) με μπουτόν σιωπηρού πανικού το οποίο συνήθως τοποθετούμε κάτω από πάγκους ταμείων αν πρόκεται για επαγγελματικό χώρο ή και σε οικίες σε υπνοδωμάτια κτλπ, ώστε να ενεργοποιηθεί η ειδοποίηση ακόμα κι αν ο συναγερμός δεν είναι οπλισμένος

 ii) με το λεγόμενο κωδικό απειλής , που τον χρησιμοποιούμε αντί του επιλεγμένου κωδικόυ μας, αν στο στο χώρο μας υπάρχει κάποιος κακοποιός και μας ζητήσει να αφοπλίσουμε τον συναγερμό .Με την πληκτρολόγηση του κωδικού απειλής αφοπλίζετε ο συναγερμός αλλά ειδοποιείται το κέντρο λήψης σημάτων.

Μπορώ να ενημερωθώ για τυχόν παραβίαση αν έχει κοπεί το τηλέφωνο; 2017-04-28T13:31:49+00:00

Η σύνδεση του συναγερμού με ένα Κέντρο λήψης σημάτων ή η συνεργασία του με έναν τηλεφωνητή, προϋποθέτει μια λειτουργική τηλεφωνική γραμμή. Αυτό σημαίνει πως αν για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί το τηλέφωνο μας τότε δεν μπορεί ο συναγερμός να επικοινωνήσει με το ΚΛΣ ή με εμάς.

Μπορούμε να λύσουμε αυτό το πρόβλημα εγκαθιστώντας ειδικές συσκευές GSM (GSM modules). Οι συσκευές αυτές, δέχονται κάρτα SIM και αναλαμβάνουν το κομμάτι της επικοινωνίας χρησιμοποιώντας τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας.

Υπάρχει τρόπος ενημέρωσης κάθε φορά που χτυπάει ο συναγερμός στον χώρο μου; 2017-04-28T13:34:44+00:00

Εάν δεν επιθυμούμε την κάλυψη μας από το κέντρο λήψης σημάτων, μπορούμε να εγκαταστήσουμε ειδικές συσκευές που μας ενημερώνουν με φωνητικά μυνήματα ή γραπτά μυνύματα (SMS, email). Οι συσκεύες αυτές (τηλεφωνητές, GSM ή Internet module) μας ειδοποιούν όταν υπάρχει κάποιος συναγερμός ή όταν υπάρχει τεχνικό προβλημα όπως διακοπή ρεύματος, χαμηλή τάση μπαταρίας κ.α., και ανάλογα με το μοντέλο τους, μας προσφέρουν διάφορες ακόμα πληροφορίες (πχ την κατάσταση του συστήματος, τα συμβάντα οπλισμού ή παραβίασης, ποια ζώνη του συστήματος μας παραβιάστηκε). Ορισμένα από αυτά μπορούν να διαχειριστούν και τον οπλισμό-αφοπλισμό του συστήματος μας.

Τι είναι το Κέντρο Λήψης Σημάτων και τι ακριβώς κάνει; 2017-04-28T13:35:35+00:00

Το κέντρο λήψης σημάτων διαθέτει εξειδικευμένο προσωπικό με άδεια απο την αστυνομία που χειρίζεται ειδικές κονσόλες υποδοχής σημάτων συναγερμού και λειτουργεί σε 24ωρη βάση. Παρακολουθεί ασταμάτητα το συναγερμό μας και ανάλογα με τα σήματα που λαμβάνει, ειδοποιεί τις αρχές και τους ιδιοκτήτες.

Σε γενικές γραμμές, το Κέντρο μπορεί να ειδοποιηθεί για τα ακόλουθα:

-Σήμα διάρρηξης και από ποιο τμήμα του χώρου έγινε

-Σήμα προσωπικής απειλής

-Σήμα ιατρικής ανάγκης

-Σήμα πυρανίχνευσης

-Παραβίαση προστασίας καλωδίων

-Πτώση τάσης μπαταρίας

-Έλεγχος διακοπής ρεύματος 220 V

-Αφόπλιση σε κατάσταση απειλής

-Μπλοκάρισμα πληκτρολογίου σε περίπτωση που κάποιος προσπαθεί να βρει τον κωδικό

-Όπλιση-αφόπλιση του συναγερμού και από ποιον χρήστη έγινε

-Έλεγχος τηλεφωνικής γραμμής κάθε 24 ώρες

-Έλεγχος κατάστασης μπαταρίας

Μπορεί να συνδεθεί ο συναγερμός απευθείας με την Αστυνομία; 2017-04-28T13:42:28+00:00

Ένας συναγερμός μπορεί και πρέπει να συνδεθεί με ένα Κέντρο λήψης σημάτων. Σε περίπτωση ενεργοποίησης, ο συναγερμός στέλνει το αντίστοιχο σήμα στο Κέντρο, το οποίο αναλαμβάνει να ενημερώσει την Αστυνομία ή και την αρμόδια πυροσβεστική υπηρεσία. Απαγορεύεται δια νόμου η απ’ ευθείας σύνδεση του συναγερμού με αστυνομική υπηρεσία μέσω τηλεφωνητή ή άλλης συσκευής.

Γιατί χτυπάει η σειρήνα μόλις πέσει το ρεύμα; 2017-04-28T13:43:38+00:00

Αν η σειρήνα μας ενεργοποιείται όποτε διακόπτεται το ρεύμα, θα χρειαστεί να αντικαταστήσουμε την μπαταρία του κέντρου κάνοντας σέρβις στο συναγερμό μας. Από τη στιγμή που η κεντρική μπαταρίας μας δεν λειτουργεί και πέφτει το ρεύμα, η σειρήνα δίνει συναγερμό χρησιμοποιώντας την δική της μπαταρία, αφού ανιχνεύει καθολική απώλεια τάσης, κατάσταση παρόμοια με δολιοφθορά (κόψιμο) του καλωδίου της σειρήνας.

Κάθε πότε χρειάζεται σέρβις ο συναγερμός μου; 2017-04-28T13:44:39+00:00

Όλα τα συστήματα συναγερμού, συνοδεύονται από επαναφορτιζόμενες μπαταρίες. Μια μπαταρία χρησιμοποιείται για να τροφοδοτεί το κέντρο μας, σε περίπτωση που διακοπεί το ηλεκτρικό ρεύμα. Έπειτα χρειαζόμαστε μία μπαταρία ακόμη για κάθε σειρήνα εξωτερικού χώρου που έχουμε συνδέσει στο σύστημά μας.

Σε περιοχές με συχνές διακοπές ρεύματος ή σε σπίτια/χώρους με ηλεκτρικά προβλήματα μπορεί να αποφορτίζονται-φορτίζονται συχνά οι μπαταρίες μας. Αντίστοιχα ταλαιπωρούνται και με την πάροδο του χρόνου. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, οι μπαταρίες μας χρειάζονται αντικατάσταση κάθε 2 χρόνια. Πέραν της 2ετίας, η αυτονομία που παρέχουν σε περίπτωση διακοπής ρεύματος μειώνεται κατακόρυφα.

Κατά την διάρκεια του σέρβις, αντικαθιστούμε όλες τις μπαταρίες του συστήματος σας που χρειάζονται αλλαγή. Παράλληλα ελέγχουμε όλες τις ζώνες για την ορθή τους λειτουργία και καθαρίζουμε τους ανιχνευτές από την σκόνη.

Μπορώ να έχω συναγερμό με κατοικίδιο μέσα στο σπίτι; 2017-04-28T13:47:27+00:00

Μέχρι και πριν από λίγα χρόνια, τα κατοικίδια προκαλούσαν προβλήματα στην σωστή λειτουργία των συναγερμών. Έπρεπε είτε να κρατάμε τα κατοικίδια μας μακριά από του χώρους που παρακολουθούμε για να μην ενεργοποιηθεί λανθασμένα ο συναγερμός είτε να αφοπλίζουμε τους χώρους στους οποίους κινούνται τα κατοικίδιά μας.

Με την πάροδο των ετών και την πρόοδο της τεχνολογίας, οι κατασκευαστές δημιούργησαν ειδικούς ανιχνευτές, ακριβώς για να αντιμετωπίσουν αυτές τις περιπτώσες. Κατά αυτό τον τρόπο, το κατοικίδιο μας μπορεί να κινείται ελεύθερα σε όσες περιοχές του επιτρέψουμε την είσοδο!

Μπορώ να κινούμαι στο χώρο μου αφού πρώτα έχω οπλίσει τον συναγερμό; 2017-04-28T13:49:38+00:00

Τα περισσότερα σύγχρονα συστήματα συναγερμού διαθέτουν την δυνατότητα νυχτερινής όπλισης. Εφόσον οπλίσουμε τον συναγερμό μας με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να κινούμαστε στο χώρο μας κανονικά. Παρακάμπτουμε δηλαδή τα ραντάρ και την ασφάλεια του χώρου μας αναλαμβάνουν τα υπόλοιπα περιμετρικά συστήματα (μαγνητικές επαφές, ανιχνευτές θράυσης κρυστάλλων, ανιχνευτές εξωτερικού χώρου κλπ).

Χρειάζεστε κάποια βοήθεια;

Αφήστε μας το τηλέφωνο σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.