Πώς να επιλέξω το ποιος θα παρακολουθεί το σπίτι μου;

//Πώς να επιλέξω το ποιος θα παρακολουθεί το σπίτι μου;

Πώς να επιλέξω το ποιος θα παρακολουθεί το σπίτι μου;

Αν έχετε ήδη ή αν σκέφτεστε να τοποθετήσετε ένα σύστημα ασφαλείας στο σπίτι σας, ίσως να γνωρίζετε πως πολλά από αυτά υποστηρίζουν πλέον και συνεχή παρακολούθηση. Είναι αλήθεια. Όντως η παρακολούθηση είναι ένας βοηθητικός παράγοντας επειδή σας εγγυάται πως πάντα κάποιος άνθρωπος θα είναι εκεί για να αντιδράσει εκ μέρους σας, σε περίπτωση που κάτι ύποπτο παρατηρηθεί. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε τον τρόπο με τον οποίο κάποιος θα πρέπει να επιλέγει το σε ποια εταιρεία ασφαλείς θα αναθέσει την παρακολούθηση του σπιτιού του.

Ποιότητα παρακολούθησης

Υπάρχουν δύο τύποι κέντρων παρακολούθησης. Η εσωτερική επιτήρηση του σπιτιού σας, συνδέεται με τον πάροχο ασφαλείας που έχετε επιλέξει. Από την άλλη υπάρχει και ο δεύτερος τύπος κατά τον οποίο ο πάροχός σας επιλέγει να αναθέσει την παρακολούθησή σας σε ένα διαφορετικό κέντρο λήψης σημάτων.

Και οι δύο παραπάνω τρόποι λήψης σημάτων, μπορούν να προσφέρουν υπηρεσίες ίσης αξίας και αξιοπιστίας. Για παράδειγμα και στις δύο περιπτώσεις μπορείτε να ενημερωθείτε εσείς και οι αρχές μέσω κάποιου συναγερμού.

Ωστόσο, η εξυπηρέτηση πελατών και η διαπροσωπική σχέση είναι ένας σημαντικός παράγοντας και εδώ βρίσκουμε τη πρώτη διαφορά. Το αυτόνομο κέντρο λήψης σημάτων μιας εταιρείας έχουν τη δυνατότητα να κατευθύνουν τον πελάτη ακριβώς σε οτιδήποτε χρειαστεί.

Από την άλλη πλευρά, τα “τρίτα” κέντρα λήψη σημάτων με τα οποία συνεργάζεται η εταιρεία σας, μπορούν να σας βοηθήσουν μέχρι ένα σημείο δεδομένου ότι δεν έχουν πλήρη πρόσβαση στα δεδομένα του παρόχου ασφαλείας σας.

Το βασικότερο όμως είναι να υπάρχει ποιότητα ώστε σε κάθε περίπτωση να καταφέρετε να εξυπηρετηθείτε άμεσα.

Κατάρτιση και εκπαίδευση

Η εκπαίδευση του προσωπικού του κέντρου λήψης σημάτων, είναι ένας βασικός παράγοντας, μιας και τα συγκεκριμένα άτομα είναι υπεύθυνα για ορισμένες ζωές και περιουσίες.

Η εκπαίδευση θα πρέπει να περιλαμβάνει αντιμετώπιση περιστατικών πυρκαγιάς ή κλοπής, σωστή επικοινωνία με τον πελάτη καθώς και γνώσεις πάνω στον χειρισμό των συστημάτων ασφαλείας. Επιπλέον η εκπαίδευση θα πρέπει να είναι διαρκής μιας και η εξέλιξη στον χώρο των συστημάτων ασφαλείας, απαιτεί συνεχή ενημέρωση με σκοπό το προσωπικό, να μπορεί να ανταπεξέλθει πλήρως σε αυτά που θα του ζητηθούν να απαντήσει, ενημερώνοντας υποδειγματικά τον πελάτη.

Ακόμη, η διατήρηση μίας ομάδας σταθερής χωρίς απωλήσεις και συνεχείς αλλαγές, είναι ένας βασικός παράγοντας που πρέπει να λάβετε υπόψιν σας στη τελική σας επιλογή.

Πελάτες

Ο αριθμός των πελατών ενός μιας εταιρείας σίγουρα παίζει τον ρόλο του, χωρίς αυτό να είναι κάτι απόλυτο. Δε σημαίνει απαραίτητα πως μία εταιρεία με κέντρο λήψης σημάτων που έχει χιλιάδες πελάτες είναι και ό,τι καλύτερο μπορείτε να βρείτε, αλλά δε παύει να δημιουργεί μία ασφάλεια και αξιοπιστία στον πελάτη.

2017-12-13T10:32:03+00:00 Δεκέμβριος 12th, 2017|Blog|